• O společnosti
  • Realizace staveb
  • Projekční ateliér
  • Reference stavby
  • Reference projekce
  • Certifikáty
  • Politika kvality
  • Kontakty
  • Poslední stavba
    RD KATUSICE

    RYBÁŘ stavební s.r.o.
    náměstí Míru 50
    276 01 Mělník

    +420 315 622 913

    iso

    Politika IMS

    Kvalita poskytovaných služeb je neustále sledována díky monitorování a vyhodnocování jednotlivých prvků každého z výrobních procesů. V současné době má společnost zaveden systém managementu řízení (IMS) a je certifikována pro oblasti ISO 9001 (kvalita), ISO 14001 (ochrana ŽP) a OHSAS 18001 (management BOZP). S tímto systémem je spjata politika společnosti.

    Politika IMS společnosti RYBÁŘ stavební s.r.o.

    Vize

    Politika IMS vychází ze strategického plánování vývoje společnosti a je zaměřena na to, abychom poskytovali produkty a služby ve vysoké kvalitě s ohledem na ochranu životního prostředí a bezpečnost a ochranu zdraví při práci, při dodržení technologické kázně v jednotlivých procesech a v termínech plně uspokojujících požadavky našich zákazníků v rámci poskytování služeb projekčního ateliéru, provádění staveb a souvisejících inženýrských službách. Zabezpečování vysoké kvality našich produktů a služeb při minimalizaci dopadů na životní prostředí a zajištění bezpečné práce je základním předpokladem pro dosažení prosperity a dalšího rozvoje společnosti RYBÁŘ stavební s.r.o.

    Strategie

    Záměrem vedení společnosti je dále do systému řízení zavést poskytování služeb realitní kanceláře tak, abychom mohli našim zákazníkům poskytovat služby v širokém spektru stavební činnosti.

    Politiku IMS formulovalo vedení společnosti v následujících bodech:

    Dodržování legislativy a technických norem – dodržování platných zákonných požadavků, předpisů a technických norem je samozřejmostí.

    Neustálé zvyšování kvality poskytovaných služeb – kvalita našich služeb vychází z plánování a přípravy zakázky a důsledné kontroly prováděných prací

    Požadavky zákazníka v centru našich zájmů – vědomí závažnosti požadavků zákazníka je sdíleno a podporováno na všech úrovních společnosti, naším cílem je neustálé zvyšování spokojenosti naších zákazníků.

    Kvalita poskytovaných služeb vychází z vysoké kvalifikace zaměstnanců – každý zaměstnanec si je vědom závažnosti a důležitosti svých činností. Každý zaměstnanec je pro výkon svých činností odborně způsobilý a dostává se mu potřebného výcviku, školení a vzdělávání.

    Vybíráme spolehlivé dodavatele – spolupracujeme pouze s dodavateli, kteří jsou schopni plnit požadavky, jež na kvalitu klademe a jejich odbornost. Se spolehlivými dodavateli usilujeme o navázání trvalého oboustranně prospěšného obchodního partnerství, které stabilizuje a pozitivně předurčuje výslednou kvalitu námi poskytovaných služeb a produktů v rámci stavební činnosti.

    Procesní zlepšování – monitorováním a analýzou procesů ve společnosti je naplňován požadavek na snižování vnitřních nákladů a zvyšování efektivnosti jednotlivých procesů a tím zavedení trvalého zlepšování, udržení životaschopnosti a zlepšení konkurenční pozice podniku.

    V rámci environmentu se společnost zavazuje - provádět svou činnost v souladu se všemi platnými právními předpisy a jinými požadavky v oblasti ochrany životního prostředí a kontrolovat jejich plnění.

    Předcházet, omezovat a snižovat environmentální zátěž ve všech složkách životního prostředí.

    Efektivně hospodařit s obnovitelnými i neobnovitelnými přírodními zdroji.

    Prohlubovat povědomí všech zaměstnanců v otázkách ochrany životního prostředí se zřetelem na jejich konkrétní činnost.

    Vyžadovat od dodavatelů, aby respektovali zásady této environmentální politiky a aby se při své činnosti chovali šetrně k životnímu prostředí.

    Dostatečně komunikovat se zainteresovanými stranami na úrovni ochrany životního prostředí.

    V rámci BOZP se společnost zavazuje - nahlížet na bezpečnost a ochranu zdraví při práci jako na zákonem stanovenou povinnost mající prioritu celospolečenského charakteru, dodržovat a kontrolovat právní předpisy a jiné požadavky v této oblasti.

    Zahrnovat do systému řízení BOZP všechny subjekty, kterých se podnikatelské aktivity týkají, tzn. dodavatele, odběratele, návštěvníky, veřejnost a aktivně s nimi spolupracovat

    Zajistit dostatečný sortiment a množství pracovních prostředků a ochranných pomůcek, za podmínky jejich šetrného používání

    Zvyšovat znalosti a odpovědnost pracovníků za vlastní bezpečnost formou školení a vzdělávání v oblasti bezpečnosti práce, ochrany zdraví a majetku společnosti

    Vedení firmy se zavazuje k předcházení úrazů a k neustálému zlepšování v oblasti BOZP a PO.

    V Mělníku dne 1. srpna 2010

    Abychom mohli i nadále zlepšovat naše služby je Vám zde k dispozici dotazník spokojenosti zákazníka. Za jeho vyplnění nebo za podněty ke zlepšování Vám naše společnost děkuje.

    Dotazník spokojenosti zákazníka on-line k dispozici ZDE.

    stáhnout ve formátu .doc

     

    © 2011 created by websession.cz